• idea 128x128
    Consultancy
  • bar-chart 128x128
    Succes
  • wallet 128x128
    Klanten
  • flow-chart 128x128
    Kwalificering
  • project-plan 128x128
    Sales plan
  • company 128x128
    Business plan
  • admin 128x128
    Management
  • support 128x128
    Coaching

peterIMG 0020 181x250Peter den Hertog is grondlegger van Berlix
Peter den Hertog is van huis uit Analytisch Chemicus. Hij is ruim 20 jaar als Technical consultant en Manager actief in de ICT wereld.
Peter is een ervaren ICT-er die de afgelopen 20 jaar zijn kennis en ervaring heeft ingezet om bedrijven te begeleiden in het realiseren van meer omzet in kortere tijd en het verhogen van de klanttevredenheid.
Zijn ervaring heeft hij opgedaan in diverse nationale en internationale organisaties, zowel binnen profit, als non-profit organisaties. Al die jaren heeft hij gewerkt met de meest vooraanstaande producten op ICT-gebied waardoor hij een brede kennis van de markt heeft en weet wat er in de ICT-wereld te koop is. Omdat hij tevens ondernemer is, weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om resultaten te behalen en kosten te reduceren.

Zijn kwaliteiten liggen onder andere op de volgende vlakken:

  • Het topmanagement van een organisatie adviseren over wat zij nodig hebben om de businessdoelstellingen te kunnen halen en welke rol ICT daarbij kan spelen. Peter is de vertaler tussen wat een organisatie nodig heeft en wat er op ICT-gebied te koop is. Hierdoor krijgt het management een onafhankelijk advies en weet zeker dat ze geen onnodige systemen of applicaties aanschaffen of teveel betalen voor de vaak zo voor de hand liggende oplossingen.
  • Binnen een salesorganisatie is Peter in staat om te helpen kwalificeren. Immers technische kennis is schaars en moet goed worden ingezet. Op welke kansen wordt ingegaan en hoe is een salesteam succesvol: namelijk door goed met de prospect te overleggen en vooraf vast te stellen welke oplossing echt de beste voor de klant is. Omzetten worden hierdoor hoger terwijl de inzet van de sales mensen, ook de technici, effici├źnter wordt ingezet.
  • Een ander belangrijke kwaliteit van Peter is dat door zijn senioriteit hij in staat is om ontevreden klanten serieus te nemen en te zorgen dat ze wel tevreden worden en klant blijven. Dit zou natuurlijk de primaire focus van organisaties moeten zijn maar te vaak ontstaat er een patstelling en wint er niemand. Dit kan komen door communicatie issues, verschillende of onduidelijke verwachtingen, verschil van mening over techniek of het niet willen/kunnen toegeven van fouten. Een klacht van een ontevreden klant omdraaien naar een tevreden klant die weer zaken wil doen, dat levert geld op! Als geen ander kan Peter daarin de onderhandelaar zijn.

ICT Management op afroep

Wij helpen u ICT-producten en diensten te verkopen.

Lees meer

ICT afdeling op afroep

Wij zijn uw ICT-afdeling maar alleen als u iets nodig heeft.

Lees meer

Website Ontwikkeling en Onderhoud

Wij zorgen voor de techniek van uw website, de hosting, de beveiliging en het onderhoud tegen interessante tarieven.

Lees meer